- Procedura reklamacyjna dla zgłoszenia on-line,
- W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny,
- Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
- uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu
- dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny
- Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką),
- Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu,
- Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji,
- Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms. Można także ręcznie sprawdzić status reklamacji w aplikacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.