Zgłoszenie naprawy

  • Procedura reklamacyjna dla zgłoszenia on-line,
  • W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny,
  • Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
    • uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu
    • dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny
  • Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką),
  • Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu,
  • Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji,
  • Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms. Można także ręcznie sprawdzić status reklamacji w aplikacji.

Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.

Przejdź do zgłoszenia reklamacji:

Studio Monopixel.eu

Za chwilę zostaniesz przekierowany do strony