Zgłoszenie naprawy

Procedura reklamacyjna dla zgłoszenia on-line

  • W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny,
  • Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
    • uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu
    • dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny
  • Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką),
  • Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu,
  • Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji,
  • Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms.

Procedura DOA krok po kroku:

  1. Podczas zgłaszania usterki w formularzu online w opisie uszkodzenia prosimy o dopisanie informacji o treści: Procedura DOA,
  2. Na przygotowanej paczce dla kuriera również powinna znaleźć się taka adnotacja,
  3. Przesłany towar z procedury DOA musi być dostarczony z kompletnym wyposażeniem,
  4. UWAGA! Jeśli towar nie będzie miał wyżej wymienionej adnotacji (Procedura DOA) zostanie przyjęty w normalnym trybie serwisowym.

Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.

Miejskie pojazdy elektryczne - Frugal Wrocław
Studio Monopixel.eu

Za chwilę zostaniesz przekierowany do strony