Procedura reklamacyjna dla zgłoszenia on-line
Przed złożeniem reklamacji sprawdź naszą zakładkę FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące serwisu i działania sprzętu!
- W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny,
- Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
- uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu
- dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny
- Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką),
- Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu,
- Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji,
- Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms.
Procedura DOA krok po kroku:
- Podczas zgłaszania usterki w formularzu online w polu Status zgłoszenia prosimy o wybranie DOA.
- Na przygotowanej paczce dla kuriera również powinna znaleźć się taka adnotacja,
- Przesłany towar z procedury DOA musi być dostarczony z kompletnym wyposażeniem,
- UWAGA! Jeśli towar nie będzie miał wyżej wymienionej adnotacji (Procedura DOA) zostanie przyjęty w normalnym trybie serwisowym.
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.