Zgłoszenie naprawy

Procedura reklamacyjna dla zgłoszenia on-line

Przed złożeniem reklamacji sprawdź naszą zakładkę FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące serwisu i działania sprzętu!

  • W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny.
  • Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
    • Uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu.
    • Dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny.
  • Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką).
  • Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu.
  • Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.
  • Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms.

Procedura DOA krok po kroku:

  1. Podczas zgłaszania reklamacji w formularzu online w polu Status zgłoszenia prosimy o wybranie DOA. Zapis jest obligatoryjny do zastosowania procedury.
  2. Procedura DOA dotyczy sprzętów dostarczonych z kompletem akcesoriów.
  3. Powyższa procedura nie dotyczy produktów, w których gwarancja została odrzucona.

Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.

Miejskie pojazdy elektryczne - Frugal Wrocław
Studio Monopixel.eu

Za chwilę zostaniesz przekierowany do strony