Procedura reklamacyjna dla zgłoszenia on-line
Przed złożeniem reklamacji sprawdź naszą zakładkę FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące serwisu i działania sprzętu!
- W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny.
- Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
- Uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu.
- Dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny.
- Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką).
- Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu.
- Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.
- Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez e-mail oraz sms.
Procedura DOA krok po kroku:
- Podczas zgłaszania reklamacji w formularzu online w polu Status zgłoszenia prosimy o wybranie DOA. Zapis jest obligatoryjny do zastosowania procedury.
- Procedura DOA dotyczy sprzętów dostarczonych z kompletem akcesoriów.
- Powyższa procedura nie dotyczy produktów, w których gwarancja została odrzucona.
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.