Hulajnogi elektryczne - gwarancja i zgłoszenie naprawy
Gwarancja 24 miesiące
bez wyłączeń
Twoja elektryczna hulajnoga potrzebuje doktora? Takie sytuacje mogą mieć miejsce, ale najważniejsze jest jak najsprawniejsze rozwiązanie problemu, dlatego zapewniamy całkowicie darmową usługę naprawy door-to-door w okresie trwania 24 miesięcznej gwarancji.
W ramach usługi klient ma zapewniony bezpłatny odbiór, naprawę i zwrot sprzętu. Postaramy się, by okres naprawy trwał maksymalnie 7 dni!
Procedura DOA (ang. Dead on arrival)
Twoja elektryczna hulajnoga przestała działać do 14 dni od daty zakupu?
Czasem mimo testów po produkcji e-hulajnoga stawia opór, ale nie martw się,
mamy na to szybkie rozwiązanie:
Procedura dotycząca nowo zakupionego towaru, którego wada ujawniła się w ciągu 14 dni od daty zakupu. Do zgłoszenia zawierającego procedurę DOA, będzie wystawiana korekta zakupu lub wymiana na nowy zaraz po dostarczeniu reklamowanego produktu na magazyn.
Co możesz zyskać reklamując towar objęty Procedurą DOA?
- Produkt zostanie wymieniony na NOWY lub dokonamy zwrotu płatności,
- Szybki czas realizacji zgłoszenia reklamacji.
Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.
Procedura reklamacyjna
dla zgłoszenia online
- W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny.
- Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
- Uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie potwierdzenia zakupu.
- Dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny.
Przed złożeniem reklamacji sprawdź naszą zakładkę FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące serwisu i działania sprzętu!
- Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką).
- Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu.
- Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.
- Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez wiadomości e-mail.
Chcesz kupić części zamienne? Odwiedź sklep Electofun.pl
W razie pytań napisz do nas na
pok@frugal.pl
Hulajnogi elektryczne – gwarancja i zgłoszenie naprawy
Gwarancja 24 miesiące
bez wyłączeń
Twoja elektryczna hulajnoga potrzebuje doktora? Takie sytuacje mogą mieć miejsce, ale najważniejsze jest jak najsprawniejsze rozwiązanie problemu, dlatego zapewniamy całkowicie darmową usługę naprawy door-to-door w okresie trwania 24 miesięcznej gwarancji.W ramach usługi klient ma zapewniony bezpłatny odbiór, naprawę i zwrot sprzętu. Postaramy się, by okres naprawy trwał maksymalnie 7 dni!
1
Formularz gwarancyjny dla marki Frugal
2
Formularz gwarancyjny dla sieci Media Expert
3
Formularz pogwarancyjny dla marki Frugal
Procedura DOA (ang. Dead on arrival)
Twoja elektryczna hulajnoga przestała działać do 14 dni od daty zakupu?
Czasem mimo testów po produkcji e-hulajnoga stawia opór, ale nie martw się, mamy na to szybkie rozwiązanie:
Procedura dotycząca nowo zakupionego towaru, którego wada ujawniła się w ciągu 14 dni od daty zakupu. Do zgłoszenia zawierającego procedurę DOA, będzie wystawiana korekta zakupu lub wymiana na nowy zaraz po dostarczeniu reklamowanego produktu na magazyn.Co możesz zyskać reklamując towar objęty Procedurą DOA?
Produkt zostanie wymieniony na NOWY lub dokonamy zwrotu płatności,
Szybki czas realizacji zgłoszenia reklamacji.
Zaznacz odpowiednią opcję
Podczas zgłaszania reklamacji
w formularzu online w polu Status zgłoszenia prosimy o wybranie DOA. Zapis jest obligatoryjny do zastosowania procedury.
Zweryfikuj zawartość opakowania
Procedura DOA dotyczy sprzętów dostarczonych z kompletem akcesoriów.
Sprawdź stan reklamacji
Powyższa procedura nie dotyczy produktów, w których gwarancja została odrzucona.Zastrzegamy sobie prawo do odmówienia przyjęcia przesyłki z towarem reklamacyjnym, który nosi ślady uszkodzenia mechanicznego oraz jest mocno zabrudzony.
Procedura reklamacyjna dla zgłoszenia online
W przypadku wady elektrycznej hulajnogi, Nabywca zobowiązany jest dokonać zgłoszenia reklamacyjnego poprzez serwis reklamacyjny.Warunkiem skutecznego zgłoszenia reklamacji jest:
Uzupełnienie zgłoszenia oraz dołączenie
potwierdzenia zakupu.Dostarczenie reklamowanego towaru do miejsca wskazanego przez serwis reklamacyjny.
Przed złożeniem reklamacji sprawdź naszą zakładkę FAQ – najczęściej zadawane pytania dotyczące serwisu i działania sprzętu!
Nabywca dostarcza reklamowany produkt na koszt Frugal do miejsca wskazanego przez serwis na własne ryzyko (WAŻNE, aby odpowiednio zabezpieczyć produkt przed wysyłką).Zgłaszany do reklamacji produkt powinien zostać dostarczony w oryginalnym opakowaniu lub innym opakowaniu zastępczym zapewniającym odpowiednie zabezpieczenie w czasie transportu.Po zakończeniu postępowania reklamacyjnego produkt zostanie odesłany na adres wybrany przez Nabywcę podczas rejestracji reklamacji.Osoba składająca reklamację będzie na bieżąco informowana o jej statusie poprzez wiadomości e-mail.